Wednesday, January 14, 2009

lonenly.keseorangan


dulu.
kau datang dalam hidup aku.menyinari setiap ruang dalam diri aku.
masa tu aku hanya tahu bersama dengan kau.
segala tentang kau aku simpan.
senyuman kau.gelak tawa kau.api amarah kau.
semua aku simpan.
tapi kini semua tentang kau.
ak perlu buang jauh².mengapa mesti aku mengingati tentang kau lagi.
kau telah melukakan hati aku.
kau telah merobekkan hati aku yang telah menyayangi kau sepenuh hati.
kau meninggalkan aku tanpa sepatah kata.
yang kau tahu hanyalah menyalahkan semua perbuatan yang telah aku lakukan.
itu tidak adil bagi aku.
tidak sama sekali.
sekarang nama kau sudah luput dari ingatan aku.
kau telah tinggalkan aku dalam dunia yang gelap.
hati aku yang gelap.tanpa sinar cahaya seperti dulu.
seperti yang kau pernah janjikan kepada aku dulu.
mungkin kau sudah lupa.
tapi,aku masih ingat.
mungkin itu takdir yang telah diberikan kepada aku.
dan disini.
aku ingin memaklumkan bahawa peluang kedua untuk kau sudah ditutup.
kau sudah luput dari ingatan aku.
terima kasih atas segala yang telah kau lakukan yang telah meyebabkan dunia aku cerah
dan..
terima kasih juga kerana telah menyebabkan aku rasa keseorangan.

No comments:

Post a Comment